تخفیف‌های موجود
سرور ابری هلند
15% تخفیف
سرور ابری هلند
  • نامحدود
  • 25-250G SSD
  • 2-16GB
شرایط تخفیف
فقط برای کاربران جدید
سیستم عامل
لینوکس یا ویندوز
تحویل آنی
دارد
آنتی دی داس
دارد
ماهانه 3,500,000
ماه اول 2,970,000ریال
کد تخفیف :
NEW-CLIENT842
سرور اختصاصی DSI5
5% تخفیف
سرور اختصاصی DSI5
  • نامحدود
  • 3x500G SSD+ 5xSAS 900G
  • 256G
پردازنده
2x Xeon E5-2697v2
فضای بک آپ در سرور دیگر
100G
آپلینک
1G/10G/40G
ANTI DDoS سخت افزاری
انتخابی
ماهانه 38,490,000
ماه اول 36,560,000ریال
کد تخفیف :
DSI5-5PERCENT
سرور ابری اروپا پلن 4
25% تخفیف
سرور ابری اروپا پلن 4
  • 10000G
  • 200G SSD
  • 10G
شرایط تخفیف
فقط برای کاربران جدید
دایرکت ادمین رایگان
دارد
تحویل آنی
دارد
آنتی دی داس
دارد
ماهانه 8,990,000
ماه اول 6,740,000ریال
کد تخفیف :
newclient-euro4
انتخاب هوشمند

سرویس مورد نظر خود را به سادگی و با کمک سیستم انتخاب هوشمند پیدا کنید

در حال دریافت اطلاعات ...
دیسک
پهنای باند
رم

سرور مجازی

سرور مجازی یا VPS مخفف کلمه Virtual Private Server میباشد و نوعی از سرور ها هستند که قسمتی از منابع سخت افزاری سرور اختصاصی فیزیکی و اصلی به آن اختصاص داده میشود. سرورهای مجازی بصورت کاملا مستقل دارای منابعی از سرور میباشند که میتوانید از آنها بصورت کامل استفاده کنید. همچنین در سرور مجازی شما دسترسی کامل به روت سرور را دارید و میتوانید تمامی نرم افزار ها، تنظیمات و کانفیگ های مورد نیاز را روی سرور اعمال کنید.
در سرور مجازی شما میتوانید هر نوع سیستم عاملی را داشته باشید و با توجه به سیستم عامل مدنظر، کانفیگ های دلخواه را انجام داده و خدمات خود را ارائه دهید.
در VPS بسته به مقدار منابعی که به VPS شما به صورت اختصاصی داده میشود میتوانیدکامل از آن استفاده کنید. به عنوان مثال یک سرور اختصاصی فیزیکی که دارای 24 کور سی پی یو و 128 گیگ رم میباشد را میتوان به VPSهایی تقسیم کرد که هر کدام از آنها منابع CPU,RAM,HDD مجزای خود را داشته باشند. مثلا یک VPS با میزان 1 کور سی پی یو کامل و 4 گیگ رم و با 100 گیگ هارد مجازی سازی شده و ارائه میگردد.
سایتهایی که نیازمند مقدار زیاد و ثابتی از CPU,RAM,HDD و … میباشند و تعداد کاربران و بازدید های زیادی دارند، بهتر است جهت کیفیت خدمات دهی خود از سرور مجازی به جای هاست اشتراکی استفاده کنند.

شروع از ماهانه 1,750,000 هزار ریال
سیستم عامل
لینوکس/ویندوز
دیسک
SSD/HDD
مجازی ساز
KVM/openVZ
پورت
1 گیگ
پنل مدیریت
solusVM
نصب
رایگان

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی در واقع کامپیوترهایی با قدرت سخت افزاری بسیار بالا اطلاق میشود که قدرت پردازش و میزان در دسترس بودن آنها بسیار بیشتر از کامپیوترهای شخصی است. ولی عملکرد آنها و میزان دسترسی شما به سرور تقریبا مشابه سیستم شخصی میباشد با این تفاوت که سخت افزار سرورها با تکنولوژی متفاوتی ساخته میشود که قادر باشند بصورت 24 ساعته روشن و در دسترس باشند.
میزان منابع سخت افزاری از جمله رم و سی پی یو در سررور های اختصاصی بسیار بالا میباشد و پاسخگوی تمامی کاربردهاییست که نیاز به منابع سخت افزاری بالایی دارند.
سیستم عامل سرور اختصاصی را میتوانید بسته به کاربرد خود انتخاب و نصب کنید. به عنوان مثال زمانی که قصد دارید سرور اختصاصی را به قسمت های کوچکتر یا در واقع سرورهای مجازی با سیستم عاملهای مجزا تقسیم کنید باید سیستم عامل با پشتیبانی مجازی سازی نظیر KVM,Vmware و … را نصب کنید.
سرورهای اختصاصی به لحاظ اینکه نیازمند این هستند که بصورت 24 ساعته روشن باشند و از طریق یک شبکه بسیار قدرتمند با اینترنت و پورت قوی در دسترس باشند نیز بایستی در مکانی نگهداری شوند که به آنها دیتاسنتر گفته میشود. برق ، شبکه و نتورک دیتاسنترها بسیار قدرتمند بوده و معمولا بیش از 99 درصد در دسترس میباشد و میتواند نیازهای شما را برآورده کند.

شروع از ماهانه 8,900,000 هزار ریال
سیستم عامل
لینوکس/ویندوز
دیسک
SSD/HDD
آی پی
IPv4/IPv6
پورت
1 گیگ
گراف ترافیک
دارد
لوکیشن
ایران/اروپا

میزبانی وب

به میزان فضای اختصاص یافته به شما در سرورهای شرکت هاستینگ، هاست گفته می‌شود که شما می‌توانید اطلاعات خود را در این فضا بارگذاری نمائید. این اطلاعات شامل عکس، نوشته، فیلم و کدهای برنامه نویسی، ایمیل‌ها و هرآنچه شما برای راه‌اندازی سایت خود نیاز دارید است.
شرکت فراسو سامانه پاسارگاد با بیش از 12 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، دامنه و هاست یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب در ایران است. شرکت فراسو با ارائه انواع مختلف پلن هاست اشتراکی توانسته به سایت‌های زیادی خدمات هاست ارائه دهد.
شاید کمتر شرکتی وجود داشته باشد تا بتواند تا این اندازه تنوع پلنی در زمینه هاستینگ داشته باشد. پشتیبانی فنی 24 ساعته و کیفیت سخت افزاری بی‌نظیر این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که بهترین شرکت میزبانی هاست را انتخاب کردید.
تمامی سرورهای هاستینگ فراسو دارای دیداس پروتکشن سخت‌افزاری اختصاصی این مجموعه است که به شما کمک می‌کند که از حملات DDoS بدون هزینه اضافی جهت تهیه فایروال ( WAF ) جلوگیری می‌کند.

شروع از ماهانه 1,990,000 هزار ریال
سیستم عامل
لینوکس/ویندوز
دیسک
SSD
پنل
cpanel/directadmin/plesk
بک آپ
روزانه
وب سرور
nginx
SSL
رایگان

نمایندگی

اگر به فکر فروش هاست و راه اندازی کسب و کار خدمات هاستینگ هستید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از نمایندگی هاست می‌باشد. شما به سادگی می‌توانید بر روی نمایندگی خود اکانت ایجاد کنید، میزان فضا، میزان ترافیک ماهانه، تعداد پایگاه داده، تعداد اکانت ایمیل، تعداد ساب دامین و… اختصاص داده شده به هر اکانت را مدیریت کنید و به کسب درآمد بپردازید.
نمایندگی هاست لینوکس ارائه شده توسط شرکت فراسو سامانه پاسارگاد با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های نرم افزاری بر روی سرورهایی با سخت افزار قدرتمند و قابل اطمینان در کشور آمریکا ارائه می‌شود.
با استفاده از نمایندگی هاست، شما هیچ دغدغه‌ای در خصوص مسائل فنی سرور نخواهید داشت و تمامی مسائل مربوط به مدیریت سرور، بروزرسانی نرم افزارهای سرور و رفع مشکلات احتمالی سرور بر عهده‌ی شرکت فراسو سامانه پاسارگاد می‌باشد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تمامی تمرکزتان را بر روی فروش هاست و مدیریت اکانت‌های مشتریانتان قرار دهید.

شروع از ماهانه 6,790,000 هزار ریال
نوع
هاست/دامنه/لایسنس
ماژول whmcs
دارد
نوع سرورها
فیزیکی
پنل
cpanel/directadmin/plesk
شارژ
خودکار
سیکل پرداخت
ماهانه/3 ماهه/6 ماهه/سالانه

لایسنس

بسیاری از نرم افزارهای مطرح در زمینه میزبانی هاست، سرور و خدمات مختلف it دارای لایسنس بوده و برای استفاده از آن‌ها نیاز به خرید لایسنس آن‌ها دارید.
فراسو سامانه پاسارگاد با دریافت نمایندگی رسمی از صاحبان اصلی این نرم افزار‌ها این امکان را برای شما مشترکین محترم فراهم نموده تا بتوانید به سادگی و با پرداخت ریالی به همراه مناسبترین قیمت‌ها لایسنس نرم افزارها را تهیه نمایید.
عموما تحویل لایسنس‌ها بلافاصله پس از پرداخت و به صورت خودکار است.

شروع از ماهانه 100 هزار ریال
whmcs
دارد
ماژول‌های WHMCS
دارد
پلسک
دارد
دایرکت ادمین
دارد
سی پنل
دارد
کلود لینوکس
دارد
کرنل کیر
دارد

بلاگ و اخبار

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی