لزوم داشتن وب سایت برای کسب و کارها

در قسمت قبلی مقاله سعی در این داشتیم که صاحبان مشاغل با رغبت پایین را به سمت مدرنیزه شدن جذب کنیم و ترجیح دادیم تا در این مورد اندکی بیشتر صحبت را با صاحبان مشاغل سفت و سخت که همچنان به این باور هستند که کار آنها سنتی میباشد و سایت به درد آنها نمیخورد!

امروزه هیچ فردی را شما نمیتوانید پیدا کنید که حداقل یکبار نام موتورهای جستجو نظیر گوگل را نشنیده باشد! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا؟  و کاربران چه استفاده ای از این ابزار جستجو دارند؟ یکی از مباحث بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ که همیشه به آن تاکید میگردد، گوگل و موتورهای جستجو میباشد. شما علاقه ندارید برای کسب و کار خود بازاریاب استخدام کنید؟ بازاریابی که هیچ وقت از حرف شما سرپیچی نکند؟ نظر شما در مورد بازریابی که 24 ساعته بدون خواب  و استراحت برای شما بازاریابی کند چیست؟

در صورتی شما نیز بازاریابی با این شرایط نیاز دارید و البته استخدام کنید ولی حقوقی پرداخت نکنید حتما ابتدا سایت خود را راه اندازی کنید و سپس با بزرگترین بازاریاب رایگان دنیا با نام گوگل آشنا شوید!

گوگل، یک بازاریاب رایگان!

گوگل بازاریابی رایگان میباشد که تمام محصولات شما را برای سایر کاربرانی که دنبال آن هستند معرفی میکند. الان چه اتفاقی افتاد، متوجه شدید؟! شما دنبال بازار فروش محصولات خود هستید و کاربری نیز دنبال محصول شما، پس منتظر چه چیزی هستید؟ بیشتر از این به بازاریاب نیاز دارید؟ تمامی ورودی های سایت شما افرادی خواهند بود که به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند.

در ادامه بحث ترغیب صاحبان مشاغلی که وب سایت ندارند، بنده پیشنهاد میکنم همین الان روی مروگر خود همزمان در عین حال که این مقاله را مطالعه میکنید، یک تب دیگر باز کنید و برخی از رقیبان خود را جستجو کنید. نتیجه چیست؟ رقیبان شما سایت دارند یا ندارند؟ اگر رقیبان شما سایت دارند که چه بهتر احتمالا برای شما یک حس رقابت دست دهد تا وب سایت خود را زودتر راه اندازی کنید. رقیبان شما ، صنف شما وب سایت ندارند؟ به نظر گوگل چه بهتر! و البته به نظر افرادی که این فرصت را غنیمت میشمارند. شما سریعتر میتوانید خدمات خود را در اینترنت معرفی کنید تا پیشتاز صنف خود در اینترنت و شبکه های اجتماعی باشید، بدون نیاز به رقابت در موتورهای جستجو یکه تاز باشید!

یک وب سایت علاوه بر موارد ذکر شده بالا، به شما این امکان را میدهد که در زمان خود صرفه جویی کنید، مشتری مدارتر باشید و بهتر دیده شوید. هنگامی که سایت شما بصورت کامل خدمات شما را معرفی میکند، مشتری شما که به عنوان کاربر وارد سایت شما شده و کامل بودن آن را احساس میکند، حس اعتماد بیشتری به او دست میدهد و احساس میکند که به راحتی خدمات مورد نیازش را میتواند به مدیر کسب و کاری که ارزش بیشتری برای مشتری و کاربر خود قائل هست بسپارد. البته امروز تمامی کاربرانی که قصد تهیه یک کالایی را دارند به جهت اینکه چک کنند کالای مدنظر آنها معتبر هست یا خیر، ابتدا در اینترنت جستجو میکنند و سپس سعی میکنند که نظرات مشتریان قبلی را نیز در تایید یا رد محصول مدنظر اعمال کنند.

به نظر بنده در صورتی که همچنان شما قانع به داشتن یک وب سایت نشده اید بهتر هست … ادامه مقاله را مطالعه کنید بلکه آخرین شانس خود را جهت داشتن یک وب سایت بتوانید امتحان کنید.

خدمات شبانه روزی با داشتن وب سایت

همین الان که شما مشغول مطالعه این مقاله هستید میدانید چندین نفر دنبال خدمات شما هستند؟ اصلا از جستجو هایی که در زمینه کالا شما انجام میشود اطلاعی دارید؟ و یا اصلا سعی نموده اید از امکانات گوگل همانند گوگل ترند که قبلا در سایت نیز معرفی نموده ایم، استفاده کنید؟ شما به راحتی میتوانید کلمات جستجو شده کاربران را در این ابزار گوگل بررسی کنید. با این بررسی متوجه خواهید شد که چقدر کاربر هستند که میتوانند خدمات شما را گسترده مشاهده کنند. با این ابزار شما نیز میتوانید خدمات خود را گسترده ارائه دهید. یکی از اصلی ترین مزیت های خدمات اینترنتی گستردگی ساده و بدون نیاز به سرمایه کسب و کار در تمام نقاط جهان میباشد. شما شعبه 24 ساعته و بین المللی خود را در اینترنت ایجاد میکنید و کاربران و مشتریان شما نیز 24 ساعته در مورد این خدمات مطلب سایت شما را مشاهده و اطلاعات کسب میکنند و در صورت تمایل 24 ساعته میتوانند سفارش دهند.

همچنین در نظر داشته باشید که هزینه های شما برای تبلیغات مجازی وب سایت و یا محصول شما بسیار پایینتر از تبلیغات فیزکی خواهد بود و ضمن آنکه این نوع تبلیغات بازدهی بهتری دارد و بهمراه آن شما گزارش عملکرد نیز دارید. فرض کنید شما یک بیلبرد تبیلغاتی در بهترین نقطه تهران نصب نموده اید و دارای گذر بسیار عالی نیز میباشد. همچنین بیلبردهای متفاوتی نیز در سایر نقاط شهر نصب نموده اید. آیا روش مناسبی برای بازدهی و گزارش تبدیل تبلیغات به سود و خرید را میتوانید داشته باشید؟ خیر! یا بسیار سخت . در صورتی که شما تمامی تبلیغات های انجام شده در سطح اینترنت و تمامی روش های دیجیتال مارکتینگ را میتوانید آنالیز کنید و بسته به نتایج تغییر رویه در ارائه خدمات و تبلیغات خود اعمال کنید.

برای شروع یک تجارت ماندگار داشتن وب سایت الزام میباشد نه انتخاب. هم اکنون میتوانید با خرید یک دامنه و هاست مناسب ابتدا برند خود را در اینترنت ثبت و سپس وب سایت خود را به سادگی راه اندازی کنید. فراموش نکنید ثبت دامنه همانند نام شرکت و یا تجارت شما بسیار مهم میباشد و دامنه با ارزش دامنه ای هست که به سادگی در ذهن ماندگار و با خدمات شما نیز مرتبط باشد.

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی