با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران گرامی و همراهان همیشگی فراسو

همانطور که احتمالا مطلع هستید از مدتی قبل بر روی قالب جدید فراسو کار می‌کنیم و حالا مفتخر هستیم اعلام کنیم زمان رونمایی از قالب جدید وب سایت شرکت فراسو سامانه پاسارگاد فرا رسیده است و هم‌اکنون در حال مشاهده‌ی وب سایت بر روی قالب جدید هستید.

در قالب  جدید سعی کردیم ضمن حفظ استایل و ترکیب رنگی مختص فراسو  یعنی استفاده از دو رنگ نارنجی و خاکستری تیره به عنوان رنگ‌های اصلی، طرحی مدرن و به‌روز با رعایت اصول تجربه کاربری داشته باشیم.

در بخش کدنویسی سعی کردیم از اکستنشن‌ها و فریم ورک‌های به‌روز و حرفه‌ای استفاده کنیم تا در نهایت خروجی کار در سطح استانداردهای جهانی وب باشد تا بتوانیم قدمی مثبت در جهت سادگی و لذت هرچه بیشتر کاربران هنگام کار کردن با بخش‌های مختلف سایت برداریم.

در طول مدت اجرای پروژه‌ی قالب جدید، همکاری بسیار نزدیکی میان تیم‌های گرافیک، برنامه نویسی و بهینه سازی (سئو) ایجاد شد که تاثیر بسیار زیادی در سرعت پیشرفت هرچه بیشتر پروژه داشت و بسیاری از اعضای پروژه، زمان زیادی را در خارج از ساعات کاری خود به کار بر روی پروژه می‌پرداختند.

یکی از مواردی که همزمان با رونمایی از قالب جدید به آن می‌پردازیم، راه اندازی بخش بلاگ است. در بلاگ فراسو می‌توانید نوشته‌هایی تخصصی با موضوعات مرتبط با وب و شبکه مانند آموزش مدیریت سرور، لینوکس، برنامه نویسی، طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت و… را بخوانید. (توصیه می‌کنیم حتما بخش بلاگ را دنبال کنید)

از آنجایی که قطعا هیچ پروژه‌ای خالی از اشکال نیست، از شما کاربران عزیز تقاضا داریم هرگونه مشکل احتمالی در بخش‌های مختلف سایت را از طریق ارسال تیکت یا بخش تماس با ما، به اطلاع ما برسانید تا بتوانیم در آپدیت‌های بعدی قالب آن‌ها را رفع کنیم.

در پایان ضمن تشکر از تمامی اعضای شرکت فراسو سامانه پاسارگاد به خصوص بخش گرافیک، برنامه نویسی و سئو که تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن این پروژه داشتند، از تمامی شما کاربران گرامی تشکر می‌کنیم که همواره با نظرات ارزشمندتان به ما در بهبود کیفیت خدمات یاری می‌رسانید.

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی