تست نفوذ و امنیت سرورهای ویندوز و لینوکس

با توجه به گسترش تکنولوژی و استفاده هرچه بیشتر کاربران از اینترنت و فضای وب همیشه خلا امنیت در این فضا کاربران را تهدید می کند.

بیشتر کسب و کارهای امروز از طریق اینترنت و به طرق مختلف همچون وبسایتها انجام می شود و این موضوع باعث می شود که کاربرانی که به هر طریقی با این کسب و کارها در ارتباط هستند از امنیت این وبسایتها اطمینان کامل داشته باشند.

شرکت فراسو سامانه پاسارگاد با دارا بودن 10 سال سابقه کار در زمینه وب و ارائه هاست و سرور برای شرکت و سازمان های دولتی و خصوصی و دارا بون جایگاه برتر در فضای وب کشور,سرویس ارزیابی امنیتی و تست نفوذ خود را در سال جدید به طور رسمی راه اندازی کرده است.
در این سرویس,کارشناسان امنیتی فراسو با توجه به تسلط کامل در مورد سیستم های تحت وب به کند و کاش آنها پرداخته و سیستم هایی که به هر دلیل امکان نفوذ به آنها وجود داشته باشد را شناسایی و گزارش آن را به اشخاصی که آنها را مدیریت می کنند,ارائه خواهند کرد.

شما می توایند ارزیابی امنیتی سیستم های آنلاین و شبکه های خود را به شرکت فراسو سپرده و از امنیت آنها اطمینان کامل حاصل کنید,به همین جهت می توانید پلان های مورد نظر تست نفوذ را در لینک زیر مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود آن را سفارش داده و قرار داد تست نفوذ خود را با شرکت فراسو عقد کنید.

تست نفوذ

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی