وردپرس چیست

در دنیای امروز داشتن وب سایت تبدیل به یکی از بدیهی ترین راه‌های ارتباطی برای کسب و کارها و حتی اشخاص مختلف شده است و از این رو بسیاری از افراد به دنبال یادگیری راهی برای راه اندازی وب سایت با کمترین هزینه و بالاترین کارایی هستند. سیستم‌های مدیریت محتوا، اسکریپت‌های آماده‌ای هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بدون نیاز به هیچ دانش فنی در خصوص برنامه نویسی و طراحی وب سایت، در حداقل زمان ممکن سایت خود را راه اندازی کنید.

سیستم‌های مدیریت محتوا به شما این امکان را می‌دهند که بر روی تمامی قسمت‌های وب سایت خود مدیریت داشته باشید و بتوانید تمامی اجزای وب سایت را مطابق با سلیقه‌ی خود تغییر دهید. این یک امکان بی نظیر برای بسیاری از افراد است که می‌توانند به صورت کاملا رایگان، وب سایت خود را راه اندازی کرده و مطابق سلیقه‌ی خود مدیریت کنند.

وردپرس چیست ؟

محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا که بر اساس آمارهای جهانی، 25 درصد از تمامی وب سایت‌های موجود بر روی اینترنت از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند وردپرس نام دارد. این سیستم مدیریت محتوا آنقدر محبوب است که انتخاب اول بسیاری از اشخاص و حتی شرکت‌های طراحی سایت در ایران و جهان می‌باشد.

وردپرس به دلیل سادگی و سهولت در استفاده، مورد توجه بسیاری از افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گرفته است و با استفاده از آن می‌توان انواع وب سایت‌ها از سایت‌های شخصی، شرکتی، خبری، دانلود و… تا فروشگاه‌های اینترنتی پیشرفته را راه اندازی کرد.

قالب‌های وردپرس

قالب‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده و به صورت رایگان در اینترنت موجود است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ظاهر وب سایت خود را از میان هزاران قالب رایگان موجود در اینترنت انتخاب کرده و فقط با چند کلیک بر روی وب سایت خود نصب کنید. البته در صورتی که نیاز به قالبی با شرایط، امکانات و ظاهر خاصی هستید می‌توانید به سادگی آن را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مطابق با سلیقه‌ی شما طراحی و پیاده سازی شود.

افزونه‌های وردپرس

افزونه‌ها یا پلاگین‌ها، این امکان را به شما می‌دهند تا قابلیت خاصی را به وب سایت خود اضافه کنید. به عنوان مثال فرض کنید نیاز دارید که یک شمارنده برای شمارش تعداد بازدیدهای هر پست وب سایت شما وجود داشته باشد. به سادگی می‌توانید این کار را با نصب یک افزونه فقط در چند ثانبه انجام دهید. همانند قالب‌ها، افزونه‌های بسیار زیادی نیز برای این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که می‌توانید به سادگی آن‌ها را نصب کرده و قابلیت‌های دلخواه خود را به وردپرس اضافه کنید.

موارد مورد نیاز برای راه اندازی وب سایت وردپرسی

برای راه اندازی وردپرس، تنها نیاز به یک نام دامنه و هاست دارید. برای خرید هاست می‌توانید از خدمات هاست وردپرس شرکت فراسو سامانه پاسارگاد استفاده کنید. شرکت فراسو علاوه بر خدمات میزبانی وب، به ارائه‌ی خدمات سرور مجازی ، سرور اختصاصی و… نیز می‌پردازد.

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی