شرکت فراسو سامانه پاسارگاد نماینده فعال سازمان فیزیک نظری، با بیشترین آمار ثبت دامنه و دارای با ثبات ترین زیر ساخت ثبت خودکار دامنه ملی در کشور و با حفظ محرمانگی اطلاعات نمایندگان و کاربران آنها، با بیش از 10 سال سابقه سرویس دهی در صنف هاستینگ و خدمات دیتاسنتر به کاربران و همکاران محترم ، آماده میزبانی امن دامنه های شما و مشتریان محترم شما میباشد .

تاریخچه ای از سرویس جدید
طی چند سال همکاری اجباری با ریسلو و مشکلات ادیده که این رجیسترر داشت که در بحث این موضوع میتوان کتابچه نوشت و وجود همین مشکلات از حدود یکسال پیش در پی راه حل های بهتری نسبت به ریسلو بودیم، شروع به ایجاد زیرساختی متفاوت نسبت به راه حل های موجود نمودیم. با توجه به پیش زمینه ای که در سال 94 و اقدام شرکت در راستای دریافت امتیاز رجیسترر مستقیم داشتیم و موانع پیشرو در این خصوص موقتا راه حل دریافت رجیسترر مستقیم را کنار گذاشتیم، از اینرو به دنبال راه حل های دیگر برای این مشکل بودیم که نتایج خوبی حاصل شد و از حدود 6 ماه پیش شروع به عقد قرار داد رسمی با یک رجیسترر معتبر نموده و در قرار داد فی مابین بسیاری از موانع و مشکلات احتمالی لحاظ و تعهدات کافی دریافت شده است .

تفاوت در سرویس دهی جدید و قدیم
همانطور که در تاریخچه موضوع اشاره به قرار داد رسمی فی مابین فراسو و رجیسترر سرویس دهنده شد، برای محکم تر شدن موضوع تصمیم به این امر گرفتیم تا بجای استفاده از زیرساخت سیستمی رجیسترر، زیرساخت اختصاصی خود را برای امور مرتبط با دامنه راه اندازی نماییم. این موضوع به خودی خود امتیازات زیادی را برای ما به عنوان سرویس دهنده و کاربر به عنوان سرویس گیرنده در بر دارد که به عنوان مثال میتوان به امکان متصل بودن همزمان به چندین رجیسترر مختلف در یک زمان اشاره کرد و بسیاری امتیازات دیگر که خود میتوانید به آن پی ببرید .

نگاهی به زیرساخت و سیستم فراهم شده و آینده آن
همانطور که اشاره شد تمامی امور مرتبط با دامنه بجای انجام در سیستم رجیسترر، در سیستم فراهم شده توسط فراسو انجام میشوند. فاز اول این سیستم در حدود 3 ماه پیش بر روی وب سایت فراسو شروع به کار نمود و در فاز اول سیستم تنها امکان ثبت ، تمدید و انتقال دامنه برای وب سایت فراسو راه اندازی و بهره برداری شد. در فاز دوم راه اندازی سیستم امکانات سمت کاربر تکمیل و به مدیریت دی ان اس ، چایلد هاست ، تغییر مشخصات دامنه (whois) ارتقا یافت .
در این زمان شروع به تکمیل سیستمی همانند رجیسترر های دیگر مانند ریسلر کلاب یا ریسلو که با آن آشنایی دارید و از توضیح جزیئیات پرهیز میکنیم نمودیم، که تا حد زیادی آماده و راه اندازی شده بود، تا زمانی که با تحریم ریسلو و جو سازی های نامتعارف مواجه شدیم . ابتدا کار بر روی سیستم را با سرعتی چند برابری ادامه دادیم اما با توجه به حساسیت و اهمیت بالایی که این سیستم داشت و جو متشنجی که در راستای تحریم ریسلو ایجاد شده بود روال کار بر روی سیستم را ادامه و در کنار آن راهکاری فوری راه اندازی و به نمایندگان خود ارائه کردیم .
در راهکار فعلی، شما با دریافت نمایندگی رایگان از فراسو و دریافت ماژول whmcs میتوانید نسبت به ثبت ، تمدید ، انتقال و مدیریت کامل دامنه ها در whmcs خودتان اقدام کنید . در راهکار فوری هم تمامی امکانات (مدیریت دی ان اس ، چایلد هاست و تغییر هویز ) در اختیار کاربر و خود شما به عنوان نماینده میباشد . این موضوع به عنوان راهکار فوری برای خدمات دهی به نمایندگان خودمان ایجاد و با توجه به نیازی که در بازار حس میشد به طور عمومی و رایگان در اختیار همگان قرار دادیم .
امیدواریم همانطور که در خصوص دامنه های ملی توانستیم اعتماد شما عزیزان را جلب نماییم و همیشه پایبند به حفظ محرمانگی اطلاعات باشیم، در خصوص دامنه های بین المللی نیز با تکیه بر اعتماد شما عزیزان و زیر ساخت قدرتمند که فاز آخر توسعه سیستم رجیسترری دامنه بین الملل میباشد و طی نهایتا یک ماه آینده تکمیل و ارائه میشود خدمتگذار معتمد شما باشیم .

پیشنهاد فعلی
همانطور که اشاره شد میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به دریافت رایگان نمایندگی دامنه بین الملل نمایید و همچنین در نظر داشته باشید پس از تکمیل فاز آخر پروژه این سیستم برای نمایندگان فعال فعلی به صورت رایگان ارائه و در اختیاز این عزیزان قرار داده میشود .
سفارش نمایندگی دامنه و مشاهده قیمت ثبت دامنه

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی