اشتباهات رایج وردپرس

در زمان ساخت وب سایت وردپرسی، هرکسی ممکن است مرتکب اشتباهاتی شود. با این حال هر اشتباه یک فرصت یادگیری است که به شما کمک می‌کند تا رشد کنید.

در این مقاله، ما تجربیات خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، تا شما دچار این اشتباهات رایج تازه واردن وردپرس نشوید.

لیست اشتباهات رایج در وردپرس

1.انتخاب پلتفرم اشتباه

مقایسه wordpress.com یا wordpress.org

بزرگترین اشتباهی که افراد در زمان شروع کار مرتکب می‌شوند، انتخاب پلتفرم اشتباه است. اساسا، دو نوع وردپرس وجود دارد. اول، WordPress.Com که یک سرویس وبلاگدهی است و سپس WordPress.org که مربوط به سیستم مدیریت محتوا محبوب وردپرس است.

اگر تا به حال تجربه کار با سیستم وردپرس را ندارید و قصد دارید با سیستم وردپرس آشنا شوید می‌توانید از سرویس وبلاگدهی وردپرس استفاده کنید.

2. خرید بیش از آن چه نیاز دارید

برای راه‌اندازی وب‌سایت شما فقط نیاز به خرید هاست وردپرس و دامنه دارید. اما بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب یا ثبت کننده دامنه تلاش می‌کنند تا سرویس‌های بیشتر به شما بفروشند که این اصلاً خوب نیست و باعث سردرگمی شما می‌شود.

این سرویس‌های اضافه از مدیریت وب‌سایت تا خدمات امنیتی یا قالب‌های آماده است، که توصیه می‌کنیم تا آشنایی کامل با این خدمات آنها را سفارش ندهید.

شما می‌توانید از کنار این خدمات اضافه‌تر عبور کنید و سرمایه خود را جهت رشد تجارت خود ذخیره کنید. اگر بعدها نیاز به این خدمات پیدا کردید می‌توانید آنها را سفارش دهید.

3.فعال نکردن نسخه‌های پشتیبان اتوماتیک یا Backup

هر سال، میلیاردها دلار برای آسیب‌های ناشی از از دست رفتن دادهای سایت خرج می‌شود. تقریبا هر وب سایت روی اینترنت در معرض خرابی، تلاش برای هک و دیگر مشکلات است.

قدرتمندترین خط دفاعی شما در مقابل این تهدیدها، نسخه پشتیبان اتوماتیک است. بدون نسخه پشتیبان، شما ممکن است همه داده وردپرس خود را از دست دهید چرا که بازیابی اطلاعاتی از بین رفته بسیار سخت است (گاهی حتی غیرممکن است).

افراد زیادی هستند که کل وب سایت خود را از دست داده‌اند فقط به این دلیل که نسخه پشتیبان به روز نداشته‌اند.

تنظیم نسخه پشتیبان خیلی ساده است و پلاگین‌های زیادی جهت تهیه نسخه پشتیبان وردپرس در بازار وجود دارد. وقتی شما یکی از این پلاگین‌ها را تنظیم کنید، این پلاگین به طور اتوماتیک نسخه‌های پشتیبان برای شما ایجاد خواهد کرد.

دومین بخش این اشتباه، ذخیره نکردن فایل‌های پشتیبان در محلی خارج از هاست میزبانی شده است. بسیاری از افراد نسخه‌های پشتیبان وردپرس خود را روی سرور میزبان وب خود ذخیره می‌کنند. اگر آنها داده وب سایت خود را از دست دهند، نسخه‌های پشتیبان خود را نیز از دست خواهند داد.

اطمینان حاصل کنید که نسخه‌های پشتیبان خود را روی سرویس ذخیره‌سازی ابری مثل Google Drive، Dropbox و غیره ذخیره کرده باشید. پلاگین‌های نسخه پشتیبان مثل UpdraftPlus می‌تواند به طور اتوماتیک این کار را برای شما انجام دهد.

4.تنظیم نکردن گوگل آنالیز

اگر شما می‌خواهید تجارت خود را توسعه دهید، نیاز دارید بدانید مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند. این همان کاری است که Google Analytics برای شما انجام می‌دهد.

پیشنهاد ما استفاده از افزونه MonsterInsights است، پرطرفدارترین پلاگین Google Analytics برای وردپرس. این پلاگین در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و کمک می‌کند تا آمار بازدید خود را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

اگر شما نمی‌خواهید از MonsterInsights Pro استفاده کنید، یک نسخه رایگان از MonsterInsights وجود دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

5.تنظیم نکردن فرم تماس باما

تنظیم نکردن فرم تماس باما یک اشتباه رایج است که بسیاری از تازه کاران مرتکب می‌شوند. بدون این فرم، بینندگان سایت شما نمی‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند و این می‌تواند باعث شود که فرصت‌های زیادی را برای ارتباط با مخاطبین خود از دست دهید.

شما صفحه تماس باما را در هر وب سایت پرطرفداری می‌بینید. این یکی از مهم‌ترین صفحات هر وب سایت است که همه به آن نیاز دارند.

وردپرس یک فرم مخاطب داخلی ندارد، اما افزونه‌های زیادی برای تهیه فرم تماس باما برای وردپرس وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از افزونه WPForms Lite استفاده کنید که یک نسخه رایگان از پلاگین پرطرفدار WPForms است که بیش از 2 میلیون وب سایت از آن استفاده کرده‌اند.

6.نساختن یک لیست ایمیل از مخاطبین

آیا می‌دانید بیش از 70% افرادی که وب سایت شما را می‌بینند مجددا به سراغ آن نخواهند آمد؟

اگر شما یک لیست ایمیل نساخته باشید، پولی که می‌توانید به ازای هر بیننده کسب کنید، با رفتن آنها از دست خواهد رفت. تبدیل بینندگان وب سایت به مشترکین ایمیل به شما اجازه می‌دهد تا کاربران را به وب سایت خود بازگردانید.

7.انتخاب نکردن پوسته مناسب وردپرس

انتخاب قالب وردپرس

یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی تازه کاران وردپرس، انتخاب طراحی مناسب برای وب سایت است.

با هزاران قالب وردپرس، تازه کاران تلاش می‌کنند تا چند پوسته را از قبل انتخاب کنند و یکی از آنها را امتحان کنند تا به بهترین قالب را انتخاب کنند، اما این موضوع امکان دارد کاربران را سردرگم کند، چون با هربار مراجعه با ظاهر جدیدی مواجح می‌شوند.

برای اجتناب از این موضوع ما طراحی اختصاصی، یا ثبات در انتخاب دامنه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این کار به بینندگان وب سایت شما اجازه می‌دهد با وب سایت، برند و استایل منحصربفرد شما آشنا شوند. ثبات و تداوم طراحی شما اثر مهمی بر تشخیص برند شما دارد.

معمولاً از ما می‌پرسند که بهترین قالب برای وب‌سایت وردپرس ما چیست ؟

وقتی حرف از طراحی می‌شود، پیشنهاد ما یک طراحی ساده است، نه پیچیده. طراحی ساده همیشه ارتباط بهتری با کاربر برقرار می‌کند تا طراحی پیچیده

شما نیاز دارید که کاربر دید متمرکزی به سایت شما داشته باشد که پوسته ساده به شما کمک می‌کند تا این موضوع را در سایت خود رعایت کنید. هنگام انتخاب قالب به نکات زیر توجه کنید :

  • پوسته انتخابی شما باید روی تمام دستگاه‌ها (دسکتاپ، موبایل و تبلت‌ها) نمایش مناسبی داشته باشد، باید رسپانسیو باشد
  • باید سفارشی سازی آن ساده باشد تا در صورت نیاز به تغیر بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.
  • باید با تمام پلاگین‌های پرطرفدار سازگار باشد.
  • باید کدنویسی بهینه داشته باشد و از سرعت مناسبی برخوردار باشد.

اما اگر همچنان برای انتخاب پوسته مردد هستید، می‌توانید از مخزن خود وردپرس استفاده کنید و اگر تمایل به خرید پوسته وردپرس حرفه‌ای‌تر هستید می‌توانید از فروشگاه‌های قالب معتبر استفاده کنید.

8.نادیده گرفتن به روزرسانی‌های وردپرس

بروزرسانی وردپرس

بسیاری از کاربران تازه کار و حتی کاربران باتجربه به‌روزرسانی‌های وردپرس توجه نمی‌کنند و آنها را نصب نمی‌کنند. چرا که باور دارند این کار باعث بروز خطا در سایت می‌شود.

این باور کاملاً اشتباه است

شما به راحتی بدون نگرانی بابت مشکلات بوجود آمده با داشتن فایل بکاپ می‌توانید کار به روزرسانی وردپرس خود را انجام دهید. اگر سایت خود را بروزرسانی نکنید امکان نفوذ به سایت خود را افزایش می‌دهید. چرا که همه پلاگین‌ها، پوسته ها و هسته وردپرس درحال بروزرسانی هستند تا باگ‌های امنیتی را از بین ببرند.

البته اگر نیاز به تنظیمات امنیتی برای وردپرس خود دارید، می‌توانید به بخش پشتیبانی فراسو سامانه پاسارگاد درخواست ارسال کنید تا برای شما تنظیمات امنیتی را فعال کنند .

9.بهینه‌سازی نکردن وب سایت برای SEO

کمترین مدیری سایت وردپرسی است که از تاثیر سئو روی کسب و کار خود آگاه نباشد. اما باز بسیاری از وبمسترها هستند که به این موضوع توجه نمی‌کنند و تاثیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را جدی نمی‌گیرند.

SEO (بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) به شما کمک می‌کند تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو به دست آورید، پس کاربران بیشتری می‌توانند وب سایت شما را بیابند.

موتورهای جستجو بزرگترین منابع ترافیک برای اکثر وب سایت‌ها هستند. SEO برای موفقیت تجارت آنلاین شما حیاتی است.

10.استفاده نکردن از دسته‌ها و تگ‌ها به درستی

تگ‌ها و دسته‌ها در وردپرس

یک اشتباه بزرگ دیگر، استفاده نکردن از دسته‌ها و تگ‌ها به درستی است. بعضی کاربران از دسته‌ها در زمانی که باید از تگ‌ها استفاده کنند، استفاده می‌کنند و یا برعکس.

وب‌سایت‌های بزرگی هستند با هزاران دسته که هیچ تگی نداشته‌اند، از طرفی وب سایت‌هایی با هزاران تگ وجود دارد که اصلا هیچ دسته‌ای ندارند.

اساساً دسته‌ها، فهرست وب سایت شما هستند. اگر وب سایت شما یک کمد فایل باشد، دسته بندی‌ها کشوهای آن هستند.

از طرف دیگر، تگ‌ها شبیه به صفحه شاخص هستند. اگر وب سایت شما یک کمد فایل باشد، تگ‌ها برچسب‌های روی هر پوشه فایل هستند.

11.استفاده نکردن از پست‌ها و صفحات به درستی

گاهی کاربران تازه کار وردپرس از پست‌ها برای ایجاد صفحات مهم وب سایت استفاده می‌کنند. بعضی کاربران نیز از صفحات برای مقالات در زمانی که باید از پست‌ها به جای آنها استفاده کنند، استفاده می‌کنند.

بسیاری از کاربران این اشتباهات را بعد از مدتی، وقتی که وب سایت آنها با مشکل مواجه شد، درک می‌کنند.

اساساً برگه‌ها، صفحات استاتیکی هستند که خیلی کم پیش می‌آید تغییر کنند، صفحات درباره ما، سیاست محرمانگی و غیره از این دست صفحات بی‌تغییر هستند.

از طرف دیگر، پست‌ها برای محتواهای مبتنی بر زمان هستند مثل اخبار، به روزرسانی‌ها، مقالات و مطالب وبلاگ.

12.انتخاب نکردن ساختار URL مناسب (Permalinks)

ساختار پیوند یکتا در وردپرس

انتخاب تنظیمات درست URL (ساختار permalink) برای وب سایت شما بسیار مهم است. تغییر ساختار URL شما در آینده ساده نیست، و می‌تواند اثر زیادی روی ترافیک وب سایت شما داشته باشد.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به صفحه تنظیمات -> پیوندهای یکتا در بخش ادمین وردپرس بروید و ساختار URLای را انتخاب کنید که عنوان پست شما را در URL نشان می‌دهد.

13.نادیده گرفتن سرعت و عملکرد وب سایت

ظرفیت توجه انسان به سرعت کاهش می‌یابد و کاربران نیاز دارند که هرچیزی را فوری ببینند. با ارتباطات سریع‌تر اینترنتی، کاربران شما زمان کمتری برای بارگزاری صفحه خواهند گذاشت.

و این فقط موضوع مخصوص کاربران نیست، حتی موتورهای جستجو رتبه بالاتری به وب سایت‌های سریع در نتایج خود اختصاص می‌دهند.

با نادیده گرفتن سرعت وعملکرد وب سایت، شما با خطر از دست دادن کاربران و رتبه پایین‌تر وب سایت مواجه خواهید شد.

به همین دلیل است که شما نیاز دارید مطمئن شوید که وب سایت شما سریع بارگزاری می‌شود. پیشنهاد ما به شما خرید هاست مخصوص وردپرس فراسو است، چرا که سرعت سایت شما را چند برابر خواهد کرد.

14.انتخاب نکردن پلاگین‌های مناسب

قدرت واقعی وردپرس به پلاگین‌های آن است. هزاران پلاگین وردپرس وجود دارد که می‌توانید با چند کلیک آنها را نصب کنید.

با این حال، همه پلاگین‌ها خوب نیستند. در حقیقت، بعضی از آنها بدهستند و می‌توانند بر امنیت و عملکرد وب سایت شما اثر بد داشته باشند. بعضی کاربران پلاگین‌ها را از منابع غیرقابل اطمینان که دارای بدافزارهای پنهان هستند را دانلود می‌کنند.

در اینجا چند مورد وجود دارد که شما باید در زمان انتخاب پلاگین به آنها دقت داشته باشید:

  • تنها پلاگین را از org یا شرکت‌های معروف، دانلود و نصب کنید.
  • به دنبال پلاگین‌هایی باشید که انجمن پشتیبانی دارند، چون شاخص خوبی برای کیفیت پلاگین است.
  • سعی کنید در سایت‌های معتبر وردپرسی درباره افزونه مطالعه کنید و از تجربه کاربران در رابطه با پلاگین آگاه شوید.

15.نادیده گرفتن امنیت وردپرس

بسیاری از کاربران هیچ معیار امنیتی در مقابل خطرات نفوذ به کار نمی‌گیرند. بعضی باور دارند که وب سایت آنها بسیار کوچک است و هدف هکرها قرار نخواهد بود. هکرها هر وب سایتی را هدف می‌گیرند. برای مثال، آنها ممکن است از وب سایت شما برای توزیع بدافزار، حملات  brute force،دزدیدن داده و غیره استفاده کنند.

با امن نکردن وب سایت خود، شما ممکن است رتبه گوگل، اطلاعات وب سایت و اطلاعات مشتریان خود را از دست بدهید. این می‌تواند هزینه و مشکلات زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

شما نیاز دارید که بهترین روش‌های امنیتی را به کار گیرید و لایه‌های امنیتی را به دور سایت وردپرس خود بکشید. این زمان زیادی نمی‌گیرد و نیاز به مهارت خاصی ندارید.

اگر تنظیمات امنیتی وب سایت خود را قصد دارید تنظیم کنید، می‌توانید به همکاران ما در پشتیبانی فراسو تیکت بزنید تا برای شما این تنظیمات را با پرداخت هزینه مناسبی انجام دهند.

16.تغییر URL وب سایت و از دست دادن همه ترافیک

چند نفر از شما از اولین دامنه‌ای که ثبت کرده‌اید  متنفر هستید ؟ و مطمن هستید که باید این دامنه را تغییر دهید! بله این اتفاق برای همه ما اتفاق افتاده است.

وقتی شما آدرس وب سایت یا نام دامنه خود را تغییر می‌دهید، تاثیر زیادی روی SEO سایت شما دارد. وقتی این مساله جدی‌تر می‌شود که بخواهید URLها را غیر اصولی تغییر دهید.

شما نیاز دارید که ریدایرکت‌ها را درست تنظیم کنید، گوگل را از این تغییر مطلع کنید و دامنه جدیدی به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید.

اگر اول راه هستید و هنوز نام دامنه خود را انتخاب نکرده‌اید بهتر است مقاله نحوه انتخاب نام دامنه مناسب را مطالعه کنید.

17.حذف نکردن محتوای دمو وردپرس

سلام دنیا در وردپرس

افراد زیادی محتوای آزمایشی پیش فرض اضافه شده توسط وردپرس را حذف نمی‌کنند. این پیش فرض شامل یک صفحه نمونه، یک پست با عنوان “سلام دنیا” و یک کامنت پیش فرض می‌شود.

حذف نکردن این محتوا باعث خزیدن موتورهای جستجو در این صفحه می‌شود، حالا اگر شما در گوگل این محتوا آزمایشی را جستجو کنید با هزاران سایت روبرو می‌شوید که این محتوا را حذف نکرده‌اند و این موضوع باعث این می‌شود که صفحه‌ای با محتوای کپی و بی‌ارزش تولید کرده باشید.

شما باید همه محتواهای پیش فرض را پاک کنید، چون به نظر غیرحرفه‌ای می‌رسند و اثر بدی روی سایت شما دارند.

18.تنظیم نکردن تائید دستی نظرات

نظرات اسپم آزاردهنده و می‌تواند ظاهر بدی برای سایت شما ایجاد نمایند. بسیاری از تازه کاران کاری می‌کنندکه بلاگ آنها به طور اتوماتیک همه نظرات جدید را بدون مدیریت آنها منتشر کند. این یعنی کامنت‌های هرز با لینک به بدافزارها یا سایت‌های کم کیفیت نیز به وب سایت شما بدون اطلاع شما، وارد شوند. این مساله می‌تواند به رتبه سایت و شهرت وب سایت شما ضربه بزند.

شما همیشه نیاز دارید که نظرات را در همه وب سایت‌های وردپرس خود مدیریت کنید. این کار به سادگی با رفتن به صفحه تنظیمات -> گفتگو و فعال کردن بخش “نظرات باید به شکل دستی پذیرفته شوند” انجام می‌شود.

تایید دستی نظرات در وردپرس

بعد از آن، شما باید این رویه را بخشی روتین از وب سایت خود برای چک کردن و پذیرفتن نظرات روی وب سایت خود کنید.

19.بهینه نکردن تصاویر برای وب

تصاویر برای جذابیت وب سایت شما ضروری هستند. با این حال، آنها از نظر اندازه فایل نسبت به متن معمولی، سنگین‌تر هستند.

اگر شما تصاویر را به وب سایت خود بدون بهینه کردن اضافه کنید، بر سرعت وب سایت شما اثر خواهند گذاشت.

شما باید عادت کنید که تصاویر را برای وب بهینه کنید. شما می‌توانید از Photoshop، GIMP (رایگان) یا  دیگر ابزارهای آنلاین برای کاهش اندازه فایل تصویر قبل از بارگزاری آن، استفاده کنید.

برای آموزش نحوه بهینه سازی تصاویر برای وب توسط فتوشاپ می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

20.ذخیره کدهای غیرضروری در فایل توابع تم

یک اشتباه رایج دیگر این است که ما گاهی کدهای غیرضروری به فایل functions.php قالب اضافه می‌کنیم.

فایل توابع برای این طراحی شده است که مثل یک پلاگین رفتار کند، اما این محلی ایده‌آل بازی همه کدهای snippets نیست. شما امکان داره کدهای زیادی را وارد این فایل کنید و فراموش کنید این کدها را پاک کنید و باعث اختلال در قالب و سایت خود شوید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم فقط از توابع معتبر استفاده کنید و سعی کنید خیلی به این فایل کد اضافه وارد نکنید.

21.ادیت کردن کدها در بخش ادمین وردپرس

ویرایش کدها در وردپرس

یک اشتباه رایج که تازه‌کاران مرتکب آن می‌شوند، زمانی است که قصد دارند فایل قالب یا افزونه را ویرایش کنند از بخش مدیریت وردپرس اینکار را انجام می‌دهند. شاید این ادیتور که داخل خود وردپرس قرار گرفته تاحدودی مناسب باشد و به شما کمک کند تا از برخی کدها که باعث اختلال در سایت می‌شود جلوگیری کند، اما از لحاظ امنیتی بسیار مشکل ساز است.

بهتر است این بخش را از مدیریت وردپرس خود غیرفعال کنید تا مشکلی در آینده برنخورید. بهتر است که این کار را از طریق پنل خود سایت مثل Cpanel یا Direct Admin انجام دهید یا اینکه فایل تغییر پیدا کرده را از طریق FTP بروزرسانی کنید.

شما می‌توانید به همین راهکارها بچسبید و باعث شوید که وب سایت شما بعد از مدتی از دسترس خارج شود.

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از غیرفعال کردن تم و ادیتور پلاگین در وردپرس استفاده کنید و از FTP برای ادیت فایل‌ها در وردپرس استفاده کنید.

22.تنظیم نکردن گوگل سرچ کنسول

اتصال وردپرس به سرچ کنسول

داده‌ها واقعاً درحال حاضر روی استراتژی رشد تجاری یک وب‌سایت تاثیر زیادی دارد. بسیار از کاربران فراموش می‌کنند تا سایت خود را در سرچ کنسول اضافه کنند و نمی‌توانند داده‌های سایت خود را به درستی بررسی کنند.

از آنجایی که گوگل وب‌کنسول به شما کمک می‌کند تا اطلاعات زیادی را درباره بازدیدکنندگان خود بدست آورید. این ابزار رایگان گوگل به شما اجازه می‌دهد میزان ترافیک سایت خود را از بخش جستجوها و تعداد سایت‌های لینک دهنده به سایت خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از درست لود شدن سایت خود برای کاربران از این ابزار استفاده کنید.

23.استفاده از دسته‌بندی پیش‌فرض وردپرس

دسته بندی پیشفرض وردپرس

وردپرس نیاز دارد تا برای هر مطلب دسته‌بندی انتخاب کند. افراد زیادی هستند که دسته‌بندی محتوا خود را انجام نمی‌دهند و وردپرس به طور اتوماتیک دسته بندی پیشفرض را انتخاب می‌کند و کاربر دکمه انتشار را می‌زند.

همیشه باید توجه کنید که برای دسته بندی محتوا خود زمان بگذارید و این‌کار را فراموش نکنید، چون صدمات زیادی در بلند مدت روی ترافیک سایت شما خواهد داشت.

24.استفاده نکردن از آدرس ایمیل تخصصی

ما افراد زیادی را می‌بینیم که از حساب ایمیل جی‌میل یا هات‌میل استفاده می‌کنند؛ در صورتی که این افراد نماینده رسمی شرکت‌های بزرگ هستند. ما چطور باید مطمئن شویم که این افراد واقعاً از سمت این کمپانی با ما ارتباط برقرار کرده‌اند ؟

اگر شما کسب و کاری دارید و همچنان درحال استفاده از سرویس‌های ایمیل رایگان هستید مردم چطور باید به شما اعتماد کنند ؟ افراد برای اینکه بتوانند تشخیص دهند که شما نماینده رسمی یک شرکت هستید، بهتر است ایمیل سازمانی شما را مشاهده کنند.

همین حالا از سرویس هاست خود چند ایمیل سازمانی ایجاد کنید و از این به بعد از آنها استفاده کنید.

25.باز گذاشتن سایت در حالیکه هنوز آماده نمایش نیست

 

بسیاری از افراد قبل از اینکه سایت‌شان از لحاظ طراحی یا محتوایی تکمیل شود برای نمایش به کاربران در دسترس عموم قرار می‌دهند. این کار اصلا حرفه‌ای نیست و امکان دارد به برند شما آسیب بزند.

وب‌سایت‌های که در دسترس عموم هستند امکان دارد دارای ترافیک شوند و موتورهای جستجو کاربران را به سمت سایت شما هدایت کنند، این موضوع باعث این می‌شود تا شاخص رتبه‌بندی سایت شما مناسب نباشد و حتی رقبای شما ایده‌ها شما را بدزدند.

بهترین راه برای این منظور این است که سایت خود را در حال Coming Soon نگهدارید و اجازه ندهید کاربران صفحات سایت شما را مشاهده کنند. حتماً از تگ Noindex – NoFollow برای اینکه موتورهای جستجو محتوا سایت شما را ایندکس نکنند استفاده کنید.

26.برای یادگیری وردپرس وقت نمی‌گذارند

یادگیری وردپرس حتی برای کاربران مبتدی و تازه‌کار بسیار راحت است، چرا که آموزش برای این سیستم مدیریت محتوا محبوب حتی به زبان فارسی بسیار زیاد است، پس فقط کافیست کمی زمان بگذارید.

شما وقتی برای آموزش پوسته‌ها و افزونه‌ها یا کدها وقت می‌گذارید می‌توانید امکانات زیادی به سایت خود اضافه کنید، امکانات ساده یا پیچیده‌ای که می‌تواند کسب و کار شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهند.

حتماً برای یادگیری وردپرس زمان بگذارید، این آموزش‌ها به شما کمک می‌کند تا پلاگین‌های جدید را راه‌اندازی کنید، اطلاعات بیشتری درباره Seo ( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ) و دیجیتال مارکتینگ کسب کنید.

تمام 26 مورد بالا طبق چند سال تجربه ما از پشتیبانی سایت‌ها و مشکلاتی که کاربران در سایت فراسو سامانه پاسارگاد می‌پرسیدند جمع‌آوری شده و می‌تواند به شما کمک کنند تا سایت امن‌تر و پرترافیک‌تر داشته باشید. اگر موردی هست که فکر می‌کنید باید جزء موارد بالا قرار بگیرد حتماً برای ما ارسال کنید.

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی