طبق آخرین اخبار سی‌پنل این شرکت از ماه سپتامبر اقدام به تغییر روش فروش لایسنس‌های خود می‌کند که با این تغییر قیمت های اcpane به خصوص برای مشتریانی که بیش از 100 اکانت دارند به شدت افزایش خواهد داشت ، چرا که در سیستم فروش جدید علاوه بر افزایش قیمت، هزینه لایسنس به تعداد هاست های روی سرور نیز وابسته شده است.
درحال حاضر بسیاری از کاربرانی که در سطح جهانی از این کنترل پنل استفاده می‌کردند در انجمن‌های مختلف درحال اعتراض به این موضوع هستند، اما هنوز شرکت سی‌پنل نسبت به این اعتراضات واکنشی نشان نداده است.
اما باید دید باتوجه به حجم زیاد اعتراضات به این موضوع آیا CPanel تغییری در سیاست فروش جدید خود اعمال خواهد کرد یا خیر.

چرا این موضوع مهم است ؟
این موضوع به این دلیل برای استفاده کنندگان این کنترل پنل مهم است، چرا که باعث افزایش ناگهانی قیمت لایسنس سی‌پنل می‌شود و کاربرانی که قصد استفاده از این سرویس را دارند باید هزینه بیشتری بابت تعداد هاست‌های میزبانی شده روی سرویس خود پرداخت کنند.
مشاهده لیست قیمت جدید در سایت سی‌پنل :
https://cpanel.net/pricing/
راهکار چیست ؟
با مشاهده لینک بالا متوجه خواهید شد که پس از اعمال سیاست فروش جدید، حدوداً چقدر روی هزینه‌های شما افزوده خواهد شد، ما چند راهکار برای شما عزیزان داریم :
1. لایسنس خود را با قیمت جدید تمدید کنید
برای تمدید با قیمت جدید ما مثل گذشته قطعاً ارائه خدمات خواهیم کرد اما با قیمت جدیدی که از سمت سی‌پنل اعلام خواهد شد.
2. خریداری کردن لایسنس‌های باقی پنل‌ها مثل، دایرکت ادمین و پلسک ، تهیه سرور جدید و انتقال اطلاعات از روی سرور فعلی به سرور جدید با کنترل پنل جدید
فکر می‌کنم در شرایط فعلی بهترین گزینه انتقال روی پنل‌های دیگر است .
مشاهده تعرفه سایر پنل ها:
لیست قیمت لایسنس دایرکت ادمین
لیست قیمت لایسنس پلسک

توجه داشته باشید که ما طبق رسالت صداقت در کسب و کار وظیفه داریم تا به شما آخرین اخبار و توضیحات را در این رابطه ارائه کنیم، درحال حاضر ما پیگیر اخبار هستیم و درصورت اعلام اطاعیه جدیدی حتماً با شما این موضوع را درمیان خواهیم گذاشت.
با تشکر از توجه شما

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی