خرید هاست وردپرس و ووکامرس

با توجه به پیشرفت بسیار سریع تکنولوژی در چند سال اخیر و افزایش ضریب نفوذ استفاده از اینترنت در بسیاری از کشورها از جمله ایران، رفته رفته کسب و کارها به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌روند و شاهد افزایش تعداد وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط با کسب و کارهای مختلف هستیم.

از آنجایی که برنامه نویسی و طراحی وب سایت از صفر نیاز به دانش فنی و تخصص در زمینه‌ی برنامه نویسی و گرافیک دارد، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و… که برای راه اندازی وب سایت مورد استفاده قرار گرفته و نیازی به دانش فنی خاص و پیچیده‌ای ندارند بسیار رایج است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

طبق آمارهای منتشر شده در سال 2016، بیش از 25 درصد از وب سایت‌های جهان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی شده‌اند و این آمار بسیار جالب نشان دهنده‌ی محبوبیت بسیار زیاد وردپرس در میان کاربران و مدیران وب سایت‌ها است.

اگر جزو کاربران حرفه‌ای اینترنت و وب فارسی باشید قطعا می‌دانید وردپرس در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و علاوه بر افراد عادی، بیشتر شرکت‌های طراحی وب سایت نیز از وردپرس برای پیاده سازی پروژه‌های خود استفاده می‌کنند و مساله‌ای که بسیار حائز اهمیت است، انتخاب هاست وردپرس حرفه‌ای و مناسب با شرایط این سیستم مدیریت محتوا می‌باشد.

هاست وردپرس

بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات هاست اقدام به تعریف پلن‌هایی تحت عنوان هاست وردپرس کرده‌اند اما در عمل بجز موارد عمومی مانند فضا و پهنای باند اختصاص داده شده به این پلن‌ها، از لحاظ فنی تفاوت خاصی نسبت به سایر پلن‌های هاست ندارند در حالی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس مصرف منابع بالاتری نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا دارد و به همین جهت باید تنظیمات متفاوتی نسبت به هاست‌های معمولی برای آن درنظر بگیریم.

اگر نیاز به هاست حرفه ای وردپرس و ووکامرس دارید، توصیه‌ی ما به شما استفاده از هاست وردپرس شرکت فراسو سامانه پاسارگاد می‌باشد. پلن‌های هاست وردپرس شرکت فراسو با درنظر گرفتن تمامی پارامترهای مربوط به این سیستم مدیریت محتوا و طراحی سیستمی به نام شتاب‌دهنده‌ی وردپرس، سرعت لود بی نظیر و تجربه‌ی متفاوتی از کار با وردپرس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در صورتی که از کاربران سایر سیستم‌های مدیریت محتوا هستید نیز می‌توانید با خرید هاست لینوکس و یا سرور مجازی لینوکس از شرکت فراسو سامانه پاسارگاد، سرعتی متفاوت را بر روی سرورهای داخل ایران تجربه کنید.

انتخاب آسان هاست و سرور مجازی